Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá nabízený produkt jako takový. Zajímá je, jestli dovede daný produkt vyřešit problém, který mají, a také jaký sociální status se spojuje s používáním nabízeného produktu. Obchodník neprodává produkt, ale vizi. Všichni chtějí být styloví, bohatí, bezstarostní a unikátní. Nebo tak alespoň vypadat. A jestliže se vám podaří klienta přesvědčit, že používáním vašeho produktu dosáhne statutu, který se právě s těmito vlastnostmi pojí, bude pro vás mnohem snazší obchod dotáhnout do zdárného konce. 

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.