Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě předtím, než vůbec ví, co nabízíte a jak vaše řešení funguje. Někdy klient ani pořádně nevnímá, co mu nabízíte a která varianta vašeho produktu pro něj bude nejvhodnější, a žádá alespoň informaci o přibližné ceně dávno předtím, než vy sami ji můžete vědět. V dnešním článku si ukážeme, jak během jednání dosáhnout toho, aby to tak nebylo a vy mohli zákazníkovi předat vaši vizi i informace o celkové hodnotě vámi nabízeného řešení.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.