Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká, že by bylo lepší, kdyby se obchod vůbec neuskutečnil. Mluvíme tu o zákaznících, kteří vám berou příliš mnoho času, zdrojů, financí a energie na to, aby se z čistě ekonomického hlediska vyplatili. Naštěstí pro obchodníky lze podobné případy rozpoznat ještě před samotným uzavřením obchodu a ušetřit si tak mnoho starostí.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.