Jak mohou agentury zlepšit vztahy s klientem?

Vytisknout

Ať jde o PR agenturu, reklamní agenturu či jakoukoliv poradenskou firmu, dobré vztahy s klientem jsou na prvním místě. Přitom na straně zákazníka je neustále spousta požadavků, různorodých názorů a omezení, která zpětně ovlivňují dodavatele služeb.

PR Daily doporučuje 5 rad, jak docílit dobré komunikace mezi agenturou a klientem:

  1. Pravidelné schůzky musí zahrnovat víc, než jen aktualizace seznamu úkolů a potřeb. Dodavatel by měl klientovi sdělit, čeho docílil, a přijít s novými návrhy.
  2. Naplánujte brainstorming spolu s klientem. Stmelí vás to a lépe pochopíte jeho potřeby.
  3. Zajímejte se o klienta v profesní i osobní rovině. Tím spíše, pokud jde o nového člověka.
  4. Pravidelné schůzky by neměly být vaším jediným kontaktem. V tomhle ohledu vám nejlépe poslouží telefon.
  5. Nezapomínejte na své vlastní PR. Nemusíte se chlubit úplně vším, ale udržujte dvoustranou komunikaci. Posilujte svou důvěryhodnost experta ve svém oboru.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace