Jak dotáhnout obchod do konce a zabránit tomu, aby se klient odmlčel

Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy žádnou odpověď nedostane a řada obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a klient se odmlčí. Tento scénář je důsledkem toho, že prodejce ztratil kontrolu nad prodejním procesem. Jak tomu zabránit a pokaždé z klienta dostat nějakou odpověď?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.