Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se z drtivé části odehrávají na emoční úrovni. A to platí i v prodeji. Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především pocity a podvědomé myšlení. Úspěšné přesvědčení klienta a podpis smlouvy tedy nejsou ani zdaleka pouze otázkou kvality nabízeného produktu, ale především otázkou, jak s klientem komunikujete a jak mu prezentujete váš produkt. V tomto článku si ukážeme, jak klienta během schůzky přesvědčit v pěti krocích a jak úspěšně dotáhnout vaše obchodní jednání do konce.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.