Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých obchodních vztahů, profesionální přístup nebo nutnost vybudovat si u klienta důvěru jsou věci, na které je nutné se soustředit v jakémkoliv druhu obchodování.

Pokud ale přecházíte z B2C na B2B nebo v prodejním světě úplně začínáte, rozhodně byste si měli dát pozor na následující čtyři zásadní chyby v B2B prodeji.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.