Čtyři obecná pravidla prodeje v době krize

Zdá se, že krizové situace se v blízké době nepřestanou našim končinám vyhýbat. Po koronavirové pandemii přichází politická a finanční nejistota způsobená konfliktem na Ukrajině a v řadě oborů se firmy i jejich nákupčí stávají výrazně opatrnými. A proto není na škodu si připomenout čtyři základní pravidla, kterými by se měl obchodní zástupce řídit, když se snaží prodávat během krizového nebo nejistého období.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.