Čtyři důvody, proč se prodejce nikdy nesmí přestat vzdělávat

Obchodník se musí neustále vyvíjet, vzdělávat, znát nové trendy, být expertem ve svém oboru a poskytovat svým klientům skutečně aktuální a pravdivé informace. Pokud se totiž prodejce přestane zajímat o své okolí a přestane se posouvat, začne stagnovat a brzy začne i ztrácet svoji klientelu. Zde jsou čtyři důvody, proč je nutné se v prodeji neustále vzdělávat a nenechat si ujet vlak.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.