Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho extrovertního a upovídaného. Pravda ale je, že v prodeji samozřejmě pracují i lidé introvertnějšího ražení, kteří nutně nerozhazují doširoka rukama, nemluví nahlas a nepovídají 90% času stráveného s klientem. Introvertní prodejci mají vzhledem ke své povaze i určité výhody a předpoklady k tomu zapůsobit na určité typy klientů a budovat s nimi dlouhodobější a hodnotnější obchodní vztahy. V tomto článku se podíváme na to, proč i introvert může být dobrým obchodníkem, i na čtyři tipy, které mohou introvertním obchodníkům pomoci v jejich prodejní kariéře.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.