Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat?

V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často narazit na výraz „elevator pitch“. Do češtiny se tento výraz dá přeložit jako „výtahová prezentace“ nebo „výtahová promluva“. Tento termín označuje velmi krátkou prodejní prezentaci. Tedy pár úderných vět, kterými v rychlosti popíšete, co děláte a co umíte, a kterými potenciálního klienta ihned zaujmete. Tato promluva by měla být tak krátká a efektivní, že byste s její pomocí měli stihnout zaujmout člověka, se kterým jedete ve výtahu (anglicky „elevator“). Odtud výraz „elevator pitch“. Každý úspěšný obchodník by měl takovou promluvu mít připravenou. A my vám tedy ukážeme, co musí tato úderná promluva obsahovat, aby skutečně fungovala.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.