Co dělat, když vám dojdou nové kontakty

Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové potenciální klienty. V některých případech mu tyto kontakty dodává někdo jiný (například oddělení marketingu), v jiných si je musí sehnat sám. Ať už je získáváte jakkoli, někdy se může stát, že jich budete mít málo, a nedostatek nových kontaktů tak bude bránit dalšímu rozvoji vašich obchodních aktivit. V některých případech může dokonce jít o nedostatek akutní. Poradíme vám proto, co dělat, když vám dojdou nové kontakty na potenciální zákazníky.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.