Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem „needs analysis“, v češtině „analýza potřeb“. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit, co vlastně klient potřebuje a podle toho vhodně upravit svou nabídku. Na jednu stranu je nutné ptát se klienta, co chce on, na druhou stranu je potřeba ptát se i na širší souvislosti a přicházet s poznatky, které by zákazníka samotného ani nenapadly. Přinášíme vám seznam 15 otázek, díky kterým bude vaše analýza potřeb efektivní.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.