7 rad pro efektivní prodejní prezentaci

Portál Business Brief přináší doporučení, jak docílit maximálního účinku při první prodejní prezentaci.

  1. Jednoduchost. Prezentace se musí snadno sledovat a musí být pochopena.

  2. Tempo. Potenciální klienti se budou nudit, pokud se budete pozastavovat u nepodstatných detailů.

  3. Obdivuhodná fakta a čísla. Posluchač by se měl divit. Faktické informace navíc vedou k vytvoření důvěry.

  4. Vytvořte si příležitost k vyprávění příběhů. Správně zapracovaný příběh zvýší pravděpodobnost odezvy o 26 %.

  5. Udržujte zvědavost. Informace poskytujte posupně tak, aby měl klient zájem o další. Nejdřív sdělte fakta, teprve poté je vysvětlete.

  6. Buďte sebevědomí tak akorát. Vytvářejte s každým posluchačem individuální kontakt.

  7. Zaměřte se na posluchače. Zkuste se zamyslet nad jejich potřebami a co konkrétně pro ně můžete udělat.

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com