6 signálů, podle kterých poznáte, že se vám klient nadále nevyplatí

Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé spolupráce s dotyčným zákazníkem. Někdy se ale vyskytnou klienti, kteří se jednoduše nevyplatí, a to nejčastěji kvůli času, který jim musíte věnovat, a kvůli problémům, které kvůli nim řešit. Jak takového zákazníka, se kterým byste raději měli rozvázat spolupráci, poznat? Přinášíme šest znaků, kterými se tito problematičtí zákazníci vyznačují.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.