5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na rozhodnutí podílí více lidí a povolení k přijmutí vaší nabídky prochází přes více účastníků se netýká pouze B2B sféry (i když tam je nejtypičtější), ale často i B2C (kdy se klient musí dohodnout s partnerem, členy rodiny a podobně). Přinášíme vám 5 tipů, jak takovéto obchody o více lidech co nejrychleji úspěšně uzavřít.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.