5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce se zákazníkem je nutné začít neformálně a chvíli si s ním povídat o neobchodních záležitostech. Především kvůli tomu, že se s klientem dostanete na stejnou vlnu a trochu se sblížíte i na lidské úrovni. Neformální „pokec“ se zákazníkem o něm ale může odhalit i některé klíčové informace a můžete si díky němu udělat ucelenější představu o tom, co je klient za člověka a jaké obchodní techniky bude vhodné na něj použít. Zde je pět důležitých informací, které se z neformálního rozhovoru se zákazníkem můžete dozvědět.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.