4 způsoby, jak můžete prezentovat reference spokojených klientů

Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní zkušenost klienta, kterou firma sdílí na svých webových stránkách nebo propagačních materiálech, aby tak ukázala reference svých zákazníků a navnadila nové potenciální klienty. Jedná se o velmi účinný způsob, jak potenciálním klientům ukázat, jak může produkt v praxi fungovat a čeho se s ním dá dosáhnout. V tomto článku si ukážeme, jaké čtyři formy může tato prezentovaná reference klientů mít.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.