4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na daném setkání. Pokud totiž necháte klienta odejít ze schůzky s tím, že si ještě případné přijetí vaší nabídky musí rozmyslet, v drtivé většině případů se pak stává, že k obchodu nakonec nedojde. Je tedy ve vašem zájmu, abyste pokud možno přiměli zákazníka k podpisu smlouvy ihned. Zde jsou čtyři techniky, které vás k tomuto cíli dovedou.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.