4 kroky k vybudování důvěry u klienta

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější totiž je, jestli vy coby prodejce dovedete působit na potenciální zákazníky na lidské úrovni. Dá se říci, že prodej je speciálním podtypem mezilidské komunikace. Osobní kouzlo, schopnost komunikace a schopnost vybudovat si u klientů důvěru jsou základními kameny úspěšného prodeje. Přinášíme 4 kroky k vybudování respektu a důvěry u potenciálního zákazníka.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.