4 každodenní triky, jak si udržet pozitivní přístup

Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v obchodním světě. Bez pozitivní nálady a kreativity nemůže nikdy prodejce klienty dostatečně zaujmout a přijít s inovativním řešením, které se bude zákazníkovi líbit. Jestliže procházíte dočasným obdobím neúspěchu, nebo jednoduše „nemáte náladu“ vyhledávat obchodní příležitosti a oslovovat klienty, zkuste následující čtyři triky, které vám pomohou udržet si v práci i mimo ni pozitivní přístup.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.