3 zásady motivace obchodníků ze strany manažera

Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace podřízených. Chcete, aby měli co nejlepší výsledky, a tudíž je nutné umět jim konstruktivně kriticky domlouvat a radit. Zároveň je ale nesmíte znechutit a demotivovat. Naopak. Zaměstnance musíte umět namotivovat a inspirovat. Jak ale na to? Stačí se držet tří základních zásad motivace zaměstnanců.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.