Pět otázek, které by měly padnout na schůzce s potenciálním klientem

Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni skutečně dorazí a věnuje vám svou pozornost, vaše šance na uzavření obchodu jsou skutečně vysoké. Musíte ale umět této příležitosti naplno využít a to především pomocí pokládání vhodných otázek. Zde je pět otázek, které byste určitě měli položit během schůzky s klientem, abyste co nejvíce zvýšili své šance na úspěšné uzavření obchodu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.