Sociální sítě: Nástroje pro srovnání s konkurencí

Ilustrační snímek

Srovnání s konkurencí je dobrým měřítkem činnosti nebo také inspirací. Totéž může platit i na sociálních sítích. Ty nabízí řadu nástrojů na měření úspěšnosti, ke kterým má však obvykle přístup pouze ten, kdo profil na daném médiu spravuje. Social Media Examiner proto přinesl výčet nástrojů, které umí porovnat hned několik konkurenčních profilů a v některých případech dokonce zcela zdarma.

Stránky ke sledování

Funkce „Pages to Watch“ znamená, že si v rámci správy Facebooku můžete přidat konkurenční stránky a sledovat týdenní vývoj v počtu jejich fanoušků. Stránky prostě přidáte. Pokud vás zaujme, že nějaká výrazně roste, navštívit onen konkurenční profil a nejspíš poznáte, čím to bylo.

Twitter Counter

Twitter Counter umožňuje sledovat počet následovatelů konkurence. První tři měsíce je zdarma.

Srovnání mezi více sítěmi

Wildfire a Rival IQ umožňuje srovnávat počty následovatelů na Twitteru, fanoušky na Facebooku a okruhy na Google+. Tyto aplikace můžete obvykle zdarma otestovat. Výhodou je srovnání konkurence napříč sítěmi.

Na co je Simply Measured?

Simply Measured vám umožní zdarma vytvořit jednorázovou analýzu profilu na sociální síti, v rámci které zjistíte i míru zapojení fanoušků, počty sdílení příspěvku, počty „lajků“ a pochopitelně i množství fanoušků/následovatelů/kruhů. V rámci této podrobné analýzy můžete zadat až 10 různých profilů na dané platformě.

Simply Measured umí analyzovat Facebook, Twitter, Google+, Insagram, Vine (krátká videa) a v přípravě je stejná možnost i pro Pinterest. 

-th-

Zdroj: Social Media Examiner - internetový časopis zaměřený na sociální média
Zobrazit přehled článků ze zdroje Social Media Examiner