4 kroky k úspěšnému prodeji v roce 2014

Ilustrační snímek

Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat, aby vám neujel vlak? Na tuto otázku se zaměřil aktuální článek serveru EyesOnSales.

  1. Musíte zvýšit efektivitu prodeje o minimálně 15%. Všechny společnosti na trhu si uvědomují důležitost prodeje a od svých zástupců budou v příštím roce očekávat ty nejvyšší výkony. Svou roli na tom také sehrává, že se u spotřebitelů očekává nárůst kupního potenciálu. Pokud tedy nezvýšíte úspěšnost prodeje, pravděpodobně se ocitnete v těžkém souboji s konkurencí.
  2. Využijte potenciálu moderních komunikačních technologií a rozroste se vám klientela.  S nárůstem množství i kvality komunikačních technologií máte možnost při chytrém zacházení zasáhnout nevídané množství potenciálních klientů. Tento trend samozřejmě znamená i nárůst konkurence. Pokud se však v tomto prostředí dovedete efektivně zorientovat, otevírají se vám široké možnost.
  3. Čas bude ještě drahocennější. Podle určitých náznaků se zdá, že příští rok bude ve znamení malého množství času na všech frontách. S očekávaným uvolněním trhů přijde i snaha obchodníků svůj čas investovat skutečně efektivně. Pokud dovedete procesy jednání s vaší společností zkrátit, získáte tak přízeň svých klientů.
  4. Zákazníci budou mnohem přelétavější. Jelikož se již všechny společnosti dokáží úspěšně etablovat na internetu, množství informací, které může v současné době klient získat, nemá v minulosti obdoby. Proto vás klienti budou opouštět, jakmile se jim kdekoliv naskytne lepší nabídka. Zaměřte se na kvalitu vašeho zákaznického servisu a dobře se orientujte v konkurenci.

-mm-

Zdroj: EyesOnSales - populární blog pro profesionály z oblasti obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje EyesOnSales