10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o preferencích zákazníka: zákaznický servis. Lepší nákupní zážitek zvyšuje vnímanou hodnotu zboží. Firma navíc musí usilovat o to, aby zvyšovala sebedůvěru zákazníka. Znamená to, že si člověk je jist, že kupuje to správné. Taková společnost má velkou šanci na dlouhodobý úspěch a nemusí pracovat s nejnižšími, nebo dokonce prodělečnými maržemi.

Illustration

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.