Co si chcete rozmyslet?

Vytisknout

Karel Kopůnec, MBA

Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na předkládání a prezentování nabídek, prodejních akcí, bonusů a slev? Proč poskytují svá know-how a školí zákazníky zadarmo? Za posledních 20 let jsem jako prodejce i jako obchodní ředitel minimálně tisíckrát slyšel: Máte 10 vteřin na to, abyste mě přesvědčil, že váš výrobek či služba je to nejlepší na trhu a za nejlepší cenu. Co jsem udělal? To, k čemu jsem byl vytrénovaný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace