Firemní nabídka FBE Praha, s.r.o.
- TOP
Adresa
- Milovická 9, 198 00 Praha 9
Kontakty
- Tel.: +420777953489
- E-mail: dana.kodesova@fbe.cz
- Web: http://www.fbe.cz
- IČ: 62959379
- DIČ: CZ62959379
Kontaktní osoba: Dana Kodešová
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Manažerské kurzy
| Cíle představit ucelený komplex poznatků z oblasti vyjednávání rozvinout dovednosti potřebné pro kvalitní přípravu, efektivní argumentaci a… |
| Cíle uvědomit si, co od vedoucího očekávají obchodní zástupci zdokonalit se ve stanovování cílů a tvorby plánů prodeje naučit se identifikovat… |
| Cíle uvědomit si důležitost tréninku a koučování obchodních zástupců naučit se techniky tréninku a poskytování zpětné vazby formou pozitivního… |
| Cíle prohloubit a vylepšit komunikační dovednosti potřebné pro komunikaci s kolegy i klienty uvědomit si důležitost zpětné vazby jako prevence… |
| Cíle zvládnou postupy, které vytvářejí větší přesvědčivost v osobní komunikaci zdokonalit řečnické dovednosti i působení jednotlivce jako celku v… |
| Cíle zdokonalit schopnosti pracovníků v komunikaci s kolegy, podřízenými a nadřízenými vylepšit se v řešení konkrétních komunikačních situací… |
| Cíle rozvinout schopnost manažerů profesionálně prezentovat nacvičit přípravu prezentace (jednoduchá, logická, přesvědčivá) naučit účastníky… |
| Cíle pochopit filozofii a prakticky zvládnout nástroje projektového managementu z pozice vedoucích a členů projektových týmů vytvořit předpoklady… |
| TQM I. a Six Sigma - Plánování zlepšování TQM II. a Six Sigma - Postupy zlepšování Cíle na konkrétních příkladech zprostředkovat porozumění a… |
| Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
| Cíle zvládnout efektivně připravit a vést pracovní porady rozvinout sociální dovednosti potřebné k vedení diskuse tak, aby směřovala ke stanoveným… |
| Cíle zdokonalit se ve vedení hodnotícího rozhovoru zlepšit se v aktivním naslouchání a v přiměřené reakci na námitky spolupracovníků zvládnout… |
| Cíle zvládnout identifikaci a vyhodnocování problémových oblastí koučovaných vylepšit nebo získat dovednosti pro dávání efektivní zpětné vazby… |
| Cíle pomáhat účastníkům k porozumění a schopnosti implementovat metody reengineeringu jako nástroje radikálního zvyšování efektivnosti a kvality… |
| Cíle účastníci kurzu získají přehled o postupech, nástrojích a praktických přínosech metodiky „Six sigma" účastníci si na konkrétních příkladech… |
| Cíle Poskytnout efektivní postupy a posilnit schopnost zavádět do praxe metody vytváření zákaznicky orientovaného procesního modelu organizace… |
| Kurzy projektového řízení lze realizovat prezenční i online formou. Cíle pochopení filozofie a praktické zvládnutí nástrojů projektového… |
| Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod… |
| Cíle Poskytnout vedoucím týmů znalosti o neustálém zlepšovaní, jeho postupech a nástrojích. Přesvědčit vedoucí týmů o potřebě a smyslu… |
| Cíle Objasnit hlavní zásady TPM a na praktických příkladech procvičit jejich aplikaci v praxi. Naplánovat další postupy uplatnění TPM v okruhu… |
| Cíle souladu s požadavky ISO 9001:2000 a ISO TS 16949 účastníci kurzu získají praktický návod k využití nástrojů identifikace a eliminace známých… |
| Cíle poskytnout vrcholovému a střednímu managementu porozumění a schopnosti využívat v praxi EFQM Excellence Model, metody a nástroje sebehodnocení… |
| Cíle motivovat obchodní zástupce k systematickému a tvořivému plánování zpracovat standardní statistiku kontaktů, jednání, získaných objednávek a… |
| Cíle u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení zvýšit u pracovníků… |
| Cíle zpracovat tvořivý návrh řešení konkrétního problému nebo úkolu zadaného objednavatelem zvládnout metodiku a některé nástroje tvořivého řešení… |
| Cíle identifikovat osobní preferovaný styl řízení, uvědomit si jeho přednosti a také situace, pro které není/je vhodný seznámit se s různými styly… |
| Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např… |
| Cíle analyzovat konkurenční prostředí firmy a jejich produktových skupin vytvořit akční plán pro zvýšení ziskovosti produktových skupin určením… |
| Cíle účastníci tréninku během hry PoleStar získají prakticky aplikovatelné postupy a na základě vlastní zkušenosti si ověří význam klíčových prvků… |
| Metody a nástroje identifikace rizik a nalezení slabých míst v procesech a systémech s cílem navrhnout opatření na jejich eliminaci nebo snížení… |
| Cíle Poskytnout standardizovanou metodiku řešení problémů Global 8D (8 disciplín). Na vybraný problém z procesů firmy aplikovat týmovou metodiku… |
| Cíle trénink je zaměřený na efektivní zvládnutí postupu nasazování statistických metod řízení ve firmách v oblasti výroby a služeb účastníci se… |
| Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz je orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem těchto online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí výjimečné situace. Kurz je orientovaný… |
| V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen… |
| Jak na strategické řízení firmy v době ekonomické krize k obnovení fungování a ziskovosti. Krize ve firmě Cíle krizového managementu Prvky… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná… |
| Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod… |
| Analýza možných chyb a jejich důsledků online a prakticky. Rozsah: 1 den Obsah: Jak využíváme FMEA a co všechno má riziková analýza správně… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Program má pomoci jednotlivcům a týmům úspěšně zvládat krize, do kterých se dostávají, a to pomocí… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v aktuální době pečovat o sebe sama. Pro všechny, kteří potřebují dobít baterky. … |
| Cíle definovat strategickou vizi a strategický plán pro zvýšení výkonnosti firmy definování strategických cílů a měření jejich naplňování … |
| Kurzy projektového řízení lze realizovat prezenční i online formou. Cíle pochopit řízení projektu ve vzájemných vazbách mezi prvky, jako je… |
| Cíle zdokonalit a rozvinout schopnosti manažerů prosazovat a řídit změny v organizaci porozumět důvodům proč vzniká odpor vůči změnám, obeznámit… |
| Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
| Cíle prostřednictvím osvojení si znalostí a schopnosti využívat v praxi metodologii „Balanced Scorcard" zefektivnit ve firmě procesy plánování a… |
| Cíle Zážitkovou formou ukázat pozitivní efekt nasazení základních prvků štíhlé výroby. Prostřednictvím simulační aktivity identifikovat a… |
| Cíle prostřednictvím zážitkového tréninku ukázat a prakticky si procvičit postupy a nástroje budovaní štíhlé organizace s maximální přidanou… |
| Cíle rozvinout poznatky o významu práce v týmu; uvědomit si různé role jednotlivých členů týmu a jejich přínos do skupiny zlepšit komunikaci v… |
| Cíle rozvinout schopnost pracovníků efektivně se vyrovnávat s problémovými a konfliktními situacemi zvládnout techniky řešení konfliktu… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Projektové řízení
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Komunikační a prezentační dovednosti
| Cíle prohloubit a vylepšit komunikační dovednosti potřebné pro komunikaci s kolegy i klienty uvědomit si důležitost zpětné vazby jako prevence… |
| Cíle zvládnou postupy, které vytvářejí větší přesvědčivost v osobní komunikaci zdokonalit řečnické dovednosti i působení jednotlivce jako celku v… |
| Cíle zdokonalit schopnosti pracovníků v komunikaci s kolegy, podřízenými a nadřízenými vylepšit se v řešení konkrétních komunikačních situací… |
| Cíle rozvinout schopnost manažerů profesionálně prezentovat nacvičit přípravu prezentace (jednoduchá, logická, přesvědčivá) naučit účastníky… |
| Cíle zvládnout identifikaci a vyhodnocování problémových oblastí koučovaných vylepšit nebo získat dovednosti pro dávání efektivní zpětné vazby… |
| Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky… |
| Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod… |
| Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např… |
| Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz je orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem těchto online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí výjimečné situace. Kurz je orientovaný… |
| V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen… |
| Jak na strategické řízení firmy v době ekonomické krize k obnovení fungování a ziskovosti. Krize ve firmě Cíle krizového managementu Prvky… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná… |
| Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy… |
| Jak převést vzdělávání do online formy, aby zůstalo interaktivní a nácvikově tréninkové. Rozsah: trénink sestává ze čtyř 3-hodinových online modulů.… |
| Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
| Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
| Cíle osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější naučit se řešit mezilidské situace na… |
| Cíle rozvinout poznatky o významu práce v týmu; uvědomit si různé role jednotlivých členů týmu a jejich přínos do skupiny zlepšit komunikaci v… |
| V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí… |
| Cíle posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem zdokonalit se v přesném, věcném a… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
| Cíle získat a zdokonalit znalosti a dovednosti potřebné k úspěšnému prodeji položit základy k vytvoření profesionálních návyků pro úspěšnou práci… |
| Cíle zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu naučit účastníky využívat na zákazníka orientované… |
| Cíle identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon zdokonalit… |
| Cíle představit ucelený komplex poznatků z oblasti vyjednávání rozvinout dovednosti potřebné pro kvalitní přípravu, efektivní argumentaci a… |
| Cíle uvědomit si, co od vedoucího očekávají obchodní zástupci zdokonalit se ve stanovování cílů a tvorby plánů prodeje naučit se identifikovat… |
| Cíle uvědomit si důležitost tréninku a koučování obchodních zástupců naučit se techniky tréninku a poskytování zpětné vazby formou pozitivního… |
| Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
| Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky… |
| Cíle zdokonalit se nebo zvládnout techniku prvního kontaktu po telefonu zpracovat písemnou přípravu pro telefonický rozhovor, jehož cílem je … |
| Cíle dokázat udělat v úvodu obchodního jednání dobrý první dojem zvládnout první minuty obchodního jednání podle pravidel obchodní etikety naučit… |
| Cíle zaměřit pozornost obchodníků na potřeby zákazníků naučit obchodníky prezentovat produkt jako prostředek k naplnění potřeb a očekávání… |
| Cíle sestavit seznam nejčastěji se vyskytujících námitek zpracovat argumentaci na vybrané námitky intenzivním tréninkem zdokonalit techniku… |
| Cíle zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků zpracovat nebo upravit kartu zákazníka identifikovat segmenty trhu a charakterizovat… |
| Cíle * zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodními skupinami * celkový rozvoj vedoucích obchodních skupin v řízení obchodní skupiny, plánování… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy… |
| Cíle zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodním zástupcem celkový rozvoj obchodních zástupců v technikách prodeje, psychologii prodeje… |
| Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
| Cíle zdokonalit schopnosti obchodních zástupců uzavřít obchod využitím vhodné techniky a přiměřeného tlaku na rozhodnutí zákazníka naučit se… |
| V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí… |
| Cíle zdokonalit se ve vytváření příjemné atmosféry obchodního jednaní a vybudovaní vztahu se zákazníkem naučit se identifikovat různé typy… |
| Cíle posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem zdokonalit se v přesném, věcném a… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Personalistika a osobnostní rozvoj
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz je orientovaný interaktivně s cílem… |
| Hlavním cílem těchto online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí výjimečné situace. Kurz je orientovaný… |
| V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní… |
| Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná… |
| Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod… |
| Jak převést vzdělávání do online formy, aby zůstalo interaktivní a nácvikově tréninkové. Rozsah: trénink sestává ze čtyř 3-hodinových online modulů.… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Program má pomoci jednotlivcům a týmům úspěšně zvládat krize, do kterých se dostávají, a to pomocí… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v aktuální době pečovat o sebe sama. Pro všechny, kteří potřebují dobít baterky. … |
| Online diagnostika a rozvoj 9 kompetencí a 77 dovedností potřebných k tvorbě nápadu a dotažení inovace do praxe. Rozsah: Tři 2-hodinové skupinové… |
| Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Marketingové kurzy
| Cíle uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka zlepšit se ve stanovování efektivní… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Finanční kurzy
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Systémy řízení a ISO
| TQM I. a Six Sigma - Plánování zlepšování TQM II. a Six Sigma - Postupy zlepšování Cíle na konkrétních příkladech zprostředkovat porozumění a… |
| Cíle pomáhat účastníkům k porozumění a schopnosti implementovat metody reengineeringu jako nástroje radikálního zvyšování efektivnosti a kvality… |
| Cíle účastníci kurzu získají přehled o postupech, nástrojích a praktických přínosech metodiky „Six sigma" účastníci si na konkrétních příkladech… |
| Cíle Poskytnout efektivní postupy a posilnit schopnost zavádět do praxe metody vytváření zákaznicky orientovaného procesního modelu organizace… |
| Kurzy projektového řízení lze realizovat prezenční i online formou. Cíle pochopení filozofie a praktické zvládnutí nástrojů projektového… |
| Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod… |
| Cíle * zdokonalit dovednosti účastníků ve vedení týmů zlepšování kvality * standardizovat metodiku týmového řešení problémů a úkolů jako součást… |
| Cíle Poskytnout vedoucím týmů znalosti o neustálém zlepšovaní, jeho postupech a nástrojích. Přesvědčit vedoucí týmů o potřebě a smyslu… |
| Cíle efektivní formou poskytnout vedoucím pracovníkům znalosti požadavků normy EN ISO 9001:2000 a ukázat, jaké praktické přínosy přináší jejich… |
| Cíle Objasnit hlavní zásady TPM a na praktických příkladech procvičit jejich aplikaci v praxi. Naplánovat další postupy uplatnění TPM v okruhu… |
| Cíle cílem kurzu je pomoci porozumět a prakticky využívat metodu přenášení požadavků zákazníků do podnikových procesů Kurz je určen pro… |
| Cíle souladu s požadavky ISO 9001:2000 a ISO TS 16949 účastníci kurzu získají praktický návod k využití nástrojů identifikace a eliminace známých… |
| Cíle podat praktický návod k využití ověřených statistických metod řízení procesů se zaměřením na řešení praktických problémů aplikace SPC a… |
| Cíle osvojit si praktický návod k využití metody DOE - Design of Experiments ke zlepšování procesů a výrobků s využitím software MINITAB na… |
| Cíle podat praktický návod na prověření kontrolních postupů používaných na zabezpečení kvality procesů, odvozených od nejnovějších doporučení… |
| Cíle osvojit si principy a praktické postupy hodnotové analýzy - zvyšování efektivity zabezpečením požadované funkce výrobku při nižších nákladech… |
| Cíle poskytnout vrcholovému a střednímu managementu porozumění a schopnosti využívat v praxi EFQM Excellence Model, metody a nástroje sebehodnocení… |
| Cíle V souladu s požadavky ISO/TS 16949 osvojení si metodiky a procvičení nástrojů pokročilého plánování kvality, které vede ke zlepšení a… |
| Cíle kurzu/prakticky orientovaného workshopu efektivní formou vysvětlit podstatu systému managementu kvality (SMK) a poskytnout postupy vytváření a… |
| Cíle analyzovat konkurenční prostředí firmy a jejich produktových skupin vytvořit akční plán pro zvýšení ziskovosti produktových skupin určením… |
| Cíle účastníci tréninku během hry PoleStar získají prakticky aplikovatelné postupy a na základě vlastní zkušenosti si ověří význam klíčových prvků… |
| Metody a nástroje identifikace rizik a nalezení slabých míst v procesech a systémech s cílem navrhnout opatření na jejich eliminaci nebo snížení… |
| Tréninky aplikace SPC v softwaru SPC pro Excel, SPC Six Sigma nebo s využitím jiného nástroje, který využívá klient, jako je Minitab®. Podrobnější… |
| Cíle Získat metody a praktické nástroje pro spolupráci vysoce výkonných týmů, jejichž členové kvůli vzdálenosti nebo různému časovém režimu práce… |
| Cíle Poskytnout standardizovanou metodiku řešení problémů Global 8D (8 disciplín). Na vybraný problém z procesů firmy aplikovat týmovou metodiku… |
| Cíle Zdokonalení se v moderování procesních a projektových týmů přináší schopnost zaměřit se na nejdůležitější úkoly týmu a efektivně využít dobu… |
| Cíle kurzu Pomoci účastníkům k porozumění a schopnosti zavádět do praxe metody „5S". Vytvořit a na praktických příkladech procvičit aplikaci 5S na… |
| Cíle trénink je zaměřený na efektivní zvládnutí postupu nasazování statistických metod řízení ve firmách v oblasti výroby a služeb účastníci se… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod… |
| Analýza možných chyb a jejich důsledků online a prakticky. Rozsah: 1 den Obsah: Jak využíváme FMEA a co všechno má riziková analýza správně… |
| Cíle definovat strategickou vizi a strategický plán pro zvýšení výkonnosti firmy definování strategických cílů a měření jejich naplňování … |
| Kurzy projektového řízení lze realizovat prezenční i online formou. Cíle pochopit řízení projektu ve vzájemných vazbách mezi prvky, jako je… |
| Cíle zprostředkovat poznání základních principů a podat praktický návod na využití ověřených statistických metod řízení procesů na praktických… |
| Cíle prostřednictvím osvojení si znalostí a schopnosti využívat v praxi metodologii „Balanced Scorcard" zefektivnit ve firmě procesy plánování a… |
| Cíle Zážitkovou formou ukázat pozitivní efekt nasazení základních prvků štíhlé výroby. Prostřednictvím simulační aktivity identifikovat a… |
| Cíle prostřednictvím zážitkového tréninku ukázat a prakticky si procvičit postupy a nástroje budovaní štíhlé organizace s maximální přidanou… |
| Tréninky aplikace FMEA s využitím softwarových nástrojů, který využívá klient, jako je APIS IQ nebo SCIOTM firmy PLATO. Podrobnější informace o… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Technické kurzy
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak využít prvky agilního řízení v současné době i v neagilně řízených firmách. Rozsah: 2 x 1,5 hod… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Ostatní kurzy
| Jak na strategické řízení firmy v době ekonomické krize k obnovení fungování a ziskovosti. Krize ve firmě Cíle krizového managementu Prvky… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Program má pomoci jednotlivcům a týmům úspěšně zvládat krize, do kterých se dostávají, a to pomocí… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v aktuální době pečovat o sebe sama. Pro všechny, kteří potřebují dobít baterky. … |
| Online diagnostika a rozvoj 9 kompetencí a 77 dovedností potřebných k tvorbě nápadu a dotažení inovace do praxe. Rozsah: Tři 2-hodinové skupinové… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Školení interních lektorů
| Jak převést vzdělávání do online formy, aby zůstalo interaktivní a nácvikově tréninkové. Rozsah: trénink sestává ze čtyř 3-hodinových online modulů.… |
| Cíle zdokonalit nebo naučit trenéry jak vést tréninkové setkání, aby bylo efektní a dosáhlo stanovené cíle naučit se, jak zaujmout a být přesvědčivý… |
Kontaktovat firmu - FBE Praha, s.r.o.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti FBE Praha, s.r.o.
- Leadership v turbulentní době aneb buďte dobrým kapitánem svého týmu 5 800 Kč + 22% DPH 23.1.2026
- Moderní FMEA platformy pro řízení rizik a management kvality /APIS & PLATO e1ns/ 0 Kč 28.1.2026
- Výcvik koučování Coaching4Excellence 72 000 Kč… 27.2.2026
- Výcvik koučování Coaching4Excellence 72 000 Kč… 26.6.2026
- OBCHODNÍ DOVEDNOSTI
- TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA
- TIME MANAGEMENT PRO OBCHODNÍKY
- VYJEDNÁVÁNÍ
- ŘÍZENÍ OBCHODNÍHO TÝMU
- TRÉNINK A KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU
- KOMUNIKACE - základní kurz
- PŘESVĚDČIVOST V OSOBNÍ KOMUNIKACI
- EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
- UMĚNÍ PREZENTOVAT
- ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A TVOŘIVÉ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ A ÚKOLŮ
- TQM - Total Quality Management a Six Sigma
- TIME MANAGEMENT
- EFEKTIVNÍ VEDENÍ PORAD A WORKSHOPŮ
- HODNOTÍCÍ ROZHOVOR
- JAK EFEKTIVNĚ KOUČOVAT?
- PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÝ KONTAKT
- REENGINEERING A REDESIGN PROCESŮ- Metodika a nástroje radikálního zvýšení výkonnosti procesů v organizaci
- Six Sigma - Filozofie a nástroje zvýšení konkurenceschopnosti zlepšováním procesů
- EFEKTIVNÍ PROCESNÍ ŘÍZENÍ
- PROJEKTOVÝ MANAGEMENT I