Firemní nabídka Skill Ninja s.r.o.
- TOP
Adresa
- Na Šmukýřce 12, 150 00 Praha 5
Kontakty
- Tel.: 730 556 468
- E-mail: info@skillninja.cz
- Web: http://www.skillninja.cz
- IČ: 21245746
Kontaktní osoba: Daniel Prokeš
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Manažerské kurzy
| Role a poslání manažera na různých úrovních řízení Styly vedení lidí v dnešní době přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky… |
| Co skutečně tvoří Vaši autoritu (vliv, moc), kde a jak ji posílit Dozvíte se, jaké kvality rozvíjet u sebe a jak, abyste u svých lidí… |
| Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační… |
| Proč se nedokážeme dohodnout Umění soustředit se při složitých rozhovorech na věcnou podstatu, nikoli osobní postoje a emoce… |
| V čem je nová role jiná než předchozí, na co a proč si dát pozor Jakým způsobem zadávat a kontrolovat práci, aby vše běželo, jak má… |
| Neurovědy v práci manažera - kdy jsou lidé a týmy dlouhodobě výkonní, efektivní a stabilní Význam vizí pro úspěch firem a týmů – sestavení… |
| Procvičíte si pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby Kontrola - dozvíte se co, proč, jak a kdy kontorlovat… |
| Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z… |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů… |
| Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a… |
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
| Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
| Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
| Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Role HR pracovníků v procesu vzdělávání Propojení vzdělávání a firemní strategie, identifikace cílů z pohledu firemní strategie Jak… |
| Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy… |
| Struktura a jednotlivé fáze hodnotícího rozhovoru – kde začít a jak ho nejlépe ukončit Práce s cíli – správné nastavení, kontrola a… |
| Druhy pracovněprávních vztahů a dopad těchto pracovněprávních vztahů do zúčtování mezd a mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního… |
| Nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu Jak uchopit přesun PR komunikace do… |
| Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje? Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?… |
| Sociální sítě a jejich úloha pro HR Vhodné kombinace sociálních sítí pro zvýšení efektu oslovení Jak a kde najít ty správné lidi… |
| Koncept učící se organizace – definice, smysl, využití Kirkpatrick metoda – definice a její aplikace v praxi Přínosy vzdělávacích… |
| Controllingový přístup v oblasti řízení lidských zdrojů Efektivní řízení nákladů spojených s personálními činnostmi Stanovení přínosu… |
| Analýza finančních ukazatelů personálního controllingu Konstrukce personálních ukazatelů Klíčové funkce ve firmě a výkonnost… |
| Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
| Úloha skladů a jejich funkce Analýza potřeb Požadavky na stavební řešení Skladovací systémy a výběr správné technologie… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
| Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Projektové řízení
| Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z… |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů… |
| Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a… |
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
| Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
| Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
| Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
| Úloha skladů a jejich funkce Analýza potřeb Požadavky na stavební řešení Skladovací systémy a výběr správné technologie… |
| Základní odborné znalosti a předpoklady nezbytné pro řízení práce skladu Stavebně technické a provozní podmínky – kapacity, plochy… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |
| Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
| Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
| Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
| Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
| Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Počítačové a IT kurzy
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Komunikační a prezentační dovednosti
| Role a poslání manažera na různých úrovních řízení Styly vedení lidí v dnešní době přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky… |
| Co skutečně tvoří Vaši autoritu (vliv, moc), kde a jak ji posílit Dozvíte se, jaké kvality rozvíjet u sebe a jak, abyste u svých lidí… |
| Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační… |
| Proč se nedokážeme dohodnout Umění soustředit se při složitých rozhovorech na věcnou podstatu, nikoli osobní postoje a emoce… |
| V čem je nová role jiná než předchozí, na co a proč si dát pozor Jakým způsobem zadávat a kontrolovat práci, aby vše běželo, jak má… |
| Neurovědy v práci manažera - kdy jsou lidé a týmy dlouhodobě výkonní, efektivní a stabilní Význam vizí pro úspěch firem a týmů – sestavení… |
| Procvičíte si pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby Kontrola - dozvíte se co, proč, jak a kdy kontorlovat… |
| Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z… |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů… |
| Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
| Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
| Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Struktura a jednotlivé fáze hodnotícího rozhovoru – kde začít a jak ho nejlépe ukončit Práce s cíli – správné nastavení, kontrola a… |
| Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
| Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
| Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
| Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
| Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
| Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
| Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
| Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů… |
| Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a… |
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
| Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
| Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
| Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
| Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
| Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
| Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
| Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
| Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
| Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |
| Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
| Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
| Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
| Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
| Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
| Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
| Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Personalistika a osobnostní rozvoj
| Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty… |
| Tvorba koncepce firemního časopisu Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků Zjistíte, jak efektivně… |
| Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
| Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
| Role a poslání manažera na různých úrovních řízení Styly vedení lidí v dnešní době přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky… |
| Co skutečně tvoří Vaši autoritu (vliv, moc), kde a jak ji posílit Dozvíte se, jaké kvality rozvíjet u sebe a jak, abyste u svých lidí… |
| Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační… |
| Proč se nedokážeme dohodnout Umění soustředit se při složitých rozhovorech na věcnou podstatu, nikoli osobní postoje a emoce… |
| V čem je nová role jiná než předchozí, na co a proč si dát pozor Jakým způsobem zadávat a kontrolovat práci, aby vše běželo, jak má… |
| Neurovědy v práci manažera - kdy jsou lidé a týmy dlouhodobě výkonní, efektivní a stabilní Význam vizí pro úspěch firem a týmů – sestavení… |
| Procvičíte si pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby Kontrola - dozvíte se co, proč, jak a kdy kontorlovat… |
| Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z… |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů… |
| Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a… |
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
| Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
| Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
| Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Stručná rekapitulace personálních procesů Sladění očekávání s vedoucími zaměstnanci Jak dát to nejdůležitější na první místo… |
| Role HR pracovníků v procesu vzdělávání Propojení vzdělávání a firemní strategie, identifikace cílů z pohledu firemní strategie Jak… |
| Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy… |
| Struktura a jednotlivé fáze hodnotícího rozhovoru – kde začít a jak ho nejlépe ukončit Práce s cíli – správné nastavení, kontrola a… |
| Druhy pracovněprávních vztahů a dopad těchto pracovněprávních vztahů do zúčtování mezd a mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního… |
| Nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu Jak uchopit přesun PR komunikace do… |
| Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje? Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?… |
| Sociální sítě a jejich úloha pro HR Vhodné kombinace sociálních sítí pro zvýšení efektu oslovení Jak a kde najít ty správné lidi… |
| Koncept učící se organizace – definice, smysl, využití Kirkpatrick metoda – definice a její aplikace v praxi Přínosy vzdělávacích… |
| Controllingový přístup v oblasti řízení lidských zdrojů Efektivní řízení nákladů spojených s personálními činnostmi Stanovení přínosu… |
| Analýza finančních ukazatelů personálního controllingu Konstrukce personálních ukazatelů Klíčové funkce ve firmě a výkonnost… |
| Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
| Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
| Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
| Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
| Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
| Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
| Základní odborné znalosti a předpoklady nezbytné pro řízení práce skladu Stavebně technické a provozní podmínky – kapacity, plochy… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Marketingové kurzy
| Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty… |
| Tvorba koncepce firemního časopisu Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků Zjistíte, jak efektivně… |
| Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
| Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
| Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy… |
| Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Účetní a daňové kurzy
| Druhy pracovněprávních vztahů a dopad těchto pracovněprávních vztahů do zúčtování mezd a mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního… |
| Definice mimounijního obchodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se… |
| Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |
| Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
| Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
| Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
| Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
| Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Finanční kurzy
| Controllingový přístup v oblasti řízení lidských zdrojů Efektivní řízení nákladů spojených s personálními činnostmi Stanovení přínosu… |
| Analýza finančních ukazatelů personálního controllingu Konstrukce personálních ukazatelů Klíčové funkce ve firmě a výkonnost… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Definice mimounijního obchodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se… |
| Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
| Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
| Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
| Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
| Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
| Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Technické kurzy
| Úloha skladů a jejich funkce Analýza potřeb Požadavky na stavební řešení Skladovací systémy a výběr správné technologie… |
| Základní odborné znalosti a předpoklady nezbytné pro řízení práce skladu Stavebně technické a provozní podmínky – kapacity, plochy… |
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Právo a legislativa
| Definice mimounijního obchodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se… |
| Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |
| Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
| Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
| Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
| Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
| Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
| Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
| Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
Kontaktovat firmu - Skill Ninja s.r.o.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti Skill Ninja s.r.o.
- Interní a externí HR marketing
- Vydávání podnikového časopisu
- Jak psát příspěvky na sociální sítě
- Copywriting
- Vedení lidí pro začínající a mírně pokročilé manažery
- Dosahování cílů pomocí emoční intelignece
- Zvládání konfliktních situací pro mistry a liniový management
- Argumentace a konflikty pro mistry
- Nově parťákem nebo mistrem
- Vedení lidí pro zkušené manažery
- Manažerská kontorla a podpora
- Efektivní delegování úkolů
- Vizuální myšlení v manažerské praxi
- Asertivní komunikace
- Vyjednávání pro každodenní praxi
- Pohotové reakce v komunikaci
- Jak překonat nesouhlas
- Jak efektivně komunikovat pomocí TRANSAKČNÍ ANALÝZY
- Sebeřízení - jak si stanovovat cíle a priority
- Memory jogging - trénování mozku
- Řešení konfliktů
- Time management
- Organizace času (a života) v digitální době
- Zvládání nátlaku a manipulací
- Jak se vhodně ptát, abychom získali správné odpovědi