Do social media take up too much of your time?

Zabírají vám sociální média příliš mnoho času?

Do you feel you need to be more effective in administrating your social media accounts? Then use social media management tools: you will be able to administrate several channels easily and also schedule new posts in advance. If you want more such time-saving tips, the businessknowhow.com website has some to share.

Be authentic

Authenticity is a key characteristic of content that people expect especially from small businesses. Don’t overthink it, just be yourself. Keep it honest and real. If you share the things that are really linked to your business and everyday work, it will also cost you much less time.

What represents you, your staff and your brand is what should be on your social media accounts. Sometimes a short and simple question can be a big win. When the time is right and the topic is interesting, it can work wonders. Nor is it a very time-consuming activity: you just ask and respond occasionally in order to make the communication a two-way process.

Be social as you travel

There is no need to sit at your desk to be able to provide your customers with quality content. You can – and should – take advantage of your mobile devices. Appropriate applications can help you with this: use Feedly and Hootsuite to manage and administer your content on social media. Or you can store all the interesting things you have found on the web, go through them later and share only the best items with your audience.

Use external content

There definitely should be some content created by yourself. But it would be costly and take a lot of effort to provide excellent and original content all the time. For small businesses in particular it is perfectly OK to share inspirational videos and blog posts created by others. You can find and select content that will be relevant and beneficial for your audience. It is quick: just share a link and add your own comment or your opinion on the topic. State why you consider the link to be worthwhile. Filter the vast content of the Internet for your customers and there will be no need to rely on content generated by your own means.

-jk-

    Zabírají vám sociální média příliš mnoho času?

    Cítíte potřebu lépe a efektivněji spravovat účty vaší společnosti na sociálních médiích? Používejte nástroje na spravování obsahu, které umožňují snadno a rychle spravovat hned několik různých účtů a také naplánovat publikování příspěvků i na týdny dopředu. A jaké další tipy, které nám ušetří čas, pro nás připravil web businessknowhow.com? Zde jsou.

    Buďte autentičtí

    Autentičnost je klíčová charakteristika toho, co lidé očekávají především od malých firem. Nemusíte se dlouze zamýšlet a přemítat nad tím, co na svém účtu zveřejnit. Prostě buďte sami sebou, buďte upřímní a na nic si nehrajte. Když budete poskytovat obsah, který vychází z toho, co vaše firma dělá a jak vypadá vaše každodenní práce, ušetříte čas i peníze.

    To, co vás dobře reprezentuje, jsou především vaši zaměstnanci a vaše značka. Na vašem profilu na sociálních médiích by proto mělo být vidět hlavně toto a také vy, jako šéf. Někdy je velmi úspěšná krátká otázka. Když se vám povede dotaz šikovně načasovat a navíc se ptáte na zajímavé téma, dost možná se dostaví větší úspěch než jste čekali. A přitom vás to nebude stát téměř žádný čas. Jen se zeptáte a tu a tam odpovíte, aby konverzace byla obousměrná.

    Sociální sítě i na cestách

    Nemusíte sedět u počítače, abyste mohli vytvořit kvalitní obsah pro své zákazníky. Můžete a měli byste využít potenciál vašich mobilních zařízení. S pomocí aplikací to bude jednodušší – použijte např. Feedly nebo Hootsuite, vkládání příspěvků bude pro vás snadné i na mobilu. Nebo si můžete uložit vše zajímavé, co při práci na internetu naleznete, a později si to v klidu projít a vybrat to nejlepší pro vaše online publikum.

    Občas používejte i obsah vytvořený jinými

    Je jasné, že nějaký obsah by měl být původní. Snaha o neustálý přísun vysoce kvalitních příspěvků by však bývá nákladná a vyžaduje mnoho práce. Proto je, především pro malé firmy, dobrou volbou přebírat cizí obsah. Inspirativní videa a příspěvky na blogu můžete vybrat tak, aby co nejlépe sedly vašemu publiku. Je to rychlé – sdílíte link, ke kterému připojíte komentář. Můžete napsat důvod, proč vás to či ono zaujalo, nebo v čem spatřujete přínos. Můžete přidat i svůj názor na dané téma. Když budete fungovat tak trochu jako filtr a nabídnete svým fanouškům to nejzajímavější, co je na webu k mání, nemusíte si tolik lámat hlavu s vytvářením čistě originálního obsahu.

    -jk-

    Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků