How to create successful direct mail

Taktika úspěšného direct mailu

When you prepare a direct mail marketing campaign, the most important thing is to know what works best for you then you will spend your money most effectively. Before you start, make sure that your will be able to track the results of your emails. You need to find out what your potential customers react to and what makes them want to buy or at least sign-up. Thanks to this information you can focus on things that work and avoid wasting money. Moreover, you can test different types of messaging. How to track your e-mails was described by Targetmarketingmag.com.

Unique landing pages

When creating QR codes, make a unique landing page for every campaign. That way you can easily track who is visiting your landing pages and their response. Do the same with web pages - every campaign should have unique landing page.

Answer with codes

If you work with coupons and vouchers, add codes to them, then you can easily track the responses. For every campaign have a separate phone number. If this is not possible, input a code into the mail and ask people to use it when placing the order. Lots of people prefer text messages, so use the same tactic. Have a unique phone number for every campaign or ask customers to type the code when ordering. The easiest way to track responses to direct mail is to require the recipient to answer through the e-mail. You can offer incentives such as discounts or other special offers.

Effective direct mail marketing can work only if you know what works for your company. Other people's knowledge in this case is useless.

-ka-

    Taktika úspěšného direct mailu

    Pokud chcete oslovit zákazníky pomocí direct mailingu, je nejdůležitější zjistit, co funguje nejlépe právě pro vás a jak finance, které máte určené na tento typ marketingu, co nejefektivněji využít. Předtím než začnete, ujistěte se, že budete schopni měřit výsledky vašich snah. Musíte být schopni zjistit, na co vaši zákazníci reagují a jaký obsah vede k největším prodejům nebo alespoň registracím k zasílání dalších zpráv. Díky těmto informacím se budete moci zaměřit na věci, které fungují, a zamezit tak zbytečnému plýtvání penězi. Navíc si otestujete různé formy posílání zpráv najednou. Jak správě sledovat výsledky directmarketingových zpráv popsal server Targetmarketingmag.com.

    Samostatné cílové stránky

    Pro každou kampaň připravte samostatnou cílovou stránku, na kterou se zákazníci dostanou, když kliknou na vámi zaslané odkazy. Můžete pak snadno zjistit, kdo na stránky vstupuje a kam pokračuje. To samé platí pro offline kampaně, do kterých vložíte QR kódy - pro každou kampaň vytvořte originální cílovou stránku.

    Odpovědi s kódy

    Jestliže pracujete s kupóny a poukázkami, opatřete je jedinečnými kódy. Můžete pak sledovat, kdo je bude využívat a kdo ne. Pro každou kampaň mějte jiné telefonní číslo. Pokud to není možné, použijte telefonní číslo jako kód, který uvedete v nabídce a budete chtít slyšet od zákazníka během objednávky. Hodně lidí dává přednost SMS zprávám před telefonováním, stejnou taktiku tedy využijte i zde. Mějte jiné telefonní číslo pro každou SMS kampaň nebo využijte číslo jako kód, který zákazník musí zadat během objednávky. Nejsnazším způsobem, jak sledovat odpověď na přímé e-maily, je chtít po zákazníkovi, aby odpověděl rovněž e-mailem. Můžete mu za to nabídnout slevu nebo jinou speciální nabídku.

    Efektivní zprávy přímého marketingu mohou fungovat jenom tehdy, pokud víte, co funguje pro vaší společnost. Cizí poznatky vám v tomto případě příliš nepomohu.

    -ka-

    Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine