Do you want to start a blog of your company? Five mistakes you must avoid must avoid

Chcete založit blog vaší firmy? Pět chyb, kterých se musíte vyvarovat

Establishing and maintaining a quality blog on your company's the website is a great way to increase traffic to the website, get new clients, draw attention to what your company does, and present your products using content marketing. However, if you have no experience with blogging, there are some things you should know first. Even if you have something interesting to say, you have a functioning platform, literary talent, and an enthusiastic audience, it does not mean that your blog will be a success. There are certain rules to be followed, and here are the five most common mistakes new bloggers make and you should avoid.

You don't know what you want to achieve

Every blog must have certain goals. Most often, a  company blog promotes the company's products through content marketing. An individual's blog often only targets traffic. Define your goals as well as the  parameters you will use to measure your success.

You write about things that are interesting to you, but not to users 

According to Entrepreneur.com, it is true that a blog should have a rather narrow focus in order to be popular among a certain dedicated community, yet it is still necessary to consider the tastes and thinking of a wider audience. If you write about bizarre, marginal things that don't interest anyone except you, you can't expect your blog to be successful.

Your blog entries have little to do with your company or its products

If content marketing is your primary goal, your posts need to be closely related to what you want to promote. Even the best post with extremely high traffic is actually a failure if it is not related sufficiently to what you are promoting.

It is not clear what main message you want to convey in the individual entries

Your contribution should revolve around one basic idea and should not be too complex, even in your argument. There is power in simplicity, and you can't get too philosophical in a single post.

Low information value

Many authors use a lot of data and numbers to convey their message. However, they often do not provide sufficient analysis and hope that the reader will understand everything on their own. You should write as if you were writing for young children, and explain everything in a brief and clear way so the reader doesn't get lost in your posts or misinterprets them. Also, your blog entries must offer high information value, meaning your articles have to be factually correct and your readers actually have a reason to read them in the first place.

 

-mm-

    Chcete založit blog vaší firmy? Pět chyb, kterých se musíte vyvarovat

    Založit a udržovat na stránkách vaší firmy kvalitní a obsahově hodnotný blog je skvělý způsob, jak přitáhnout více uživatelů na váš web, získat nové klienty, zvednout povědomí o tématu, kterému se vaše společnost věnuje, a prezentovat produkty vaší firmy pomocí obsahového marketingu. Pokud ale se psaním blogu nemáte zkušenosti, je několik věcí, které musíte předem vědět. I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu, literární nadání i natěšené obecenstvo, ještě to neznamená, že váš blog bude úspěch. Je potřeba dodržovat určitá pravidla a proto vám přinášíme pět nejčastějších chyb, kterých se noví bloggeři dopouštějí a kterým byste se měli vyhnout.

    Nevíte, čeho vlastně chcete dosáhnout

    Každý blog má nějaké cíle. Blog společnosti nejčastěji skrz obsahový marketing nějakým způsobem propaguje výrobky dané firmy. Blog jednotlivce často cílí jednoduše na návštěvnost. Definujte vaše cíle i parametry, jak budete dosahování cílů měřit.

    Píšete o věcech, které jsou zajímavé pro vás, ale ne pro uživatele

    Podle Entrepreneur.com blogu platí, že blog by sice měl mít poměrně úzké zaměření, aby byl populární mezi danou specializovanou komunitou, ale i tak je potřeba brát v potaz vkus a přemýšlení celého širšího obecenstva. Pokud píšete o bizarních, marginálních věcech, které nikoho kromě vás moc nezajímají, nemůžete čekat, že s vaším blogem budete mít úspěch.

    Vaše příspěvky toho mají málo společného s vaší firmou nebo jejími produkty

    Jestliže je vaším hlavním cílem content marketing, je nutné, aby vaše příspěvky úzce souvisely s tím, co chcete propagovat. I sebelepší text, který je extrémně čtený, ale nemá spojitost s tím, co propagujete, je vlastně neúspěchem.

    Není jasné, jakou základní myšlenku se v jednotlivých příspěvcích snažíte sdělit

    Váš příspěvek by se měl točit kolem jedné základní myšlenky a neměl by být příliš komplexní, ani ve své argumentaci. Platí, že v jednoduchosti je síla, a proto to s filosofií v rámci jednoho příspěvku příliš nepřehánějte.

    Nabízíte nízkou informativní hodnotu

    Řada autorů používá mnoho dat a čísel, ze kterých podle nich jasně něco vyplývá. Často pak ale neposkytují analýzu a doufají, že čtenář si vše domyslí. Pište tak, jako byste psali pro malé děti, a raději vše vysvětlete, stručně a jasně, aby se čtenář ve vašem příspěvku neztratil nebo jej špatně neinterpretoval. Stejně tak musí vaše příspěvky nabízet vysokou informativní hodnotu, která zaručí, že vaše články budou fakticky správně a uživatelé tak budou mít důvod si vaše příspěvky vůbec číst.

     

    -mm-

    Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
    Štítky: Direct Marketing