Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji

Three surprising reasons why you are possibly not doing well in sales

Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich většinou nic nevzejde? Nedaří se vám uzavírat nové smlouvy a vaše celkové prodejní výsledky jsou zkrátka neuspokojivé? Důvodů může být celá řada. V tomto článku vám ale ukážeme tři z nich, které nejsou na první pohled zcela očividné, ale které mohou ve vašem momentálním neúspěchu hrát velkou roli. Dobrá zpráva je, že všechny tři důvody se dají velmi jednoduše řešit. Jaké příčiny to tedy jsou?

Už jste se s nabízeným produktem příliš sžili

Častým problémem, zvláště pokud prodáváte nějaký produkt již delší dobu, je, že se s produktem příliš sžijete. Podle CustomerThink.com se pak může stát, že se nejste schopni vcítit do myšlení člověka, který o vašem produktu nikdy neslyšel, a nejste schopni podat vše tak, aby to danému jedincovi dávalo smysl. Pokud se jedná o tento případ, překopejte celý váš prodejní scénář, začněte od začátku, vžijte se do kůže potenciálního klienta a sestavte si nové postupy.

Mezi vámi a vaším produktem zeje příliš velká díra

Opačným problémem může být to, když s produktem naopak ztratíte kontakt. Jestliže se vaší nabídkou zaobíráte dlouhodobě pouze teoreticky, vytratí se z vaší prezentace prvek osobní zkušenosti a určitého nadšení, který pomáhá prodávat. Dejte si chvilku oraz od prodávání, používejte produkt, jeďte na školení, zahrajte si na klienta.

Nezaměřujete se na potřeby klienta

Další, s kým můžete ztratit kontakt, je zákazník. Pokud se přestanete zajímat o klienty jako jednotlivce, může vám to začít způsobovat problémy. Nepopisujte pouze váš produkt, vždy jeho vlastnosti musíte vztáhnout na konkrétní potřeby dané specifické osoby. Neměli byste zákazníka vidět pouze jako kasičku na peníze, ale jako lidskou bytost, které máte možnost vaším produktem pomoci. Začněte lidem více naslouchat, skutečně si uvědomovat, co potřebují, a upřímně se jim snažit pomoci.

 

-mm-

Three surprising reasons why you are possibly not doing well in sales

Are you successful in scheduling meetings with prospective clients, but in the end nothing comes out of them? Are you failing to sign new contracts and are your overall sales results simply not satisfactory? There may be a lot of reasons for this. In this article, we will show you three of those reasons that are not so obvious but may still play a big role in your current lack of success. The good news is that all of these have very simple solutions. So what are they?

You have become too familiar with the product

A common problem, especially when you have been selling a product for a long time, is that you get too familiar with it. According to CustomerThink.com, it might happen that you are not able to understand the mindset of a person who has never heard anything about your product, and you are not able to explain things so that it makes sense to them. If this is the case, rewrite your whole sales script, start from the beginning, empathize with the prospect and put together new procedures.

There is too much distance between you and the product

A contrary problem might be that you have lost touch with your product. If you only deal with your product theoretically, your presentation will lose its personal experience and enthusiasm that help you sell. Take a break from selling, use the product, go for some training, and do a roleplay as a customer.

You are not focusing on the needs of the client enough

You might have also lost touch with the customers. If you stop being interested in clients as individuals, it might get you in trouble. Do not just describe your product, always connect it to the needs of that person. You should not see the client merely as a source of money, but as a human being that you have the ability to help with your product. Start listening more to people, determine what they truly need, and try to help them honestly.

 

-mm-

Article source CustomerThink - US website focused on customer care