Tips on how to cope with failure in sales

Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji

Failure has always been inherent to business. However, if you are able to overcome disappointment and fear of rejection, which comes often in sales, it gives you the opportunity to surpass others and become a genuinely good salesperson. Here are several tips on how to overcome disappointment on a daily basis.

Failure as an opportunity

According to FastCompany.com, partial failures and disappointments are a necessary part of sales, so take them as something positive. It is a chance for you to excel and reach success because where others throw in the towel and no longer make an effort, you can still carry on.

Have a positive attitude towards every new prospect

You cannot let fear of rejection influence your sales skills, or even paralyze you altogether. Approach every new prospect like they need you and like the sale is bound to be closed.

Try changing the environment

Everybody can use a change sometimes. Understand that finding motivation is something you will always need to keep working on. If possible, avoid routine, change environments, try out new things. Do everything you can to always have a new and fresh approach to your work.

Positive attitude as key to success

Business is primarily about your mind-set. If you don't let fear and disappointment get under your skin, there is nothing that can keep you from doing your best in every new project.

 

-mm-

    Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji

    Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat zklamání a strach z celé řady odmítnutí, která jsou součástí obchodování, dává vám to možnost vyniknout nad ostatními a stát se skutečně dobrým prodejcem. Zde je několik tipů, jak každý den překonávat zklamání z neúspěchu.

    Neúspěch coby příležitost

    Podle FastCompany.com patří částečné neúspěchy a zklamání nerozlučně k obchodu. Berte je proto pozitivně. Jedná se o možnost, jak můžete vyniknout a dosáhnout úspěchu, protože tam, kde jiní lidé končí a dále se nesnaží, vy stále pokračujete.

    Přistupujte pozitivně ke každému novému klientovi

    Nesmíte nechat strach z neúspěchu, aby nějak ovlivnil vaše obchodní vyhlídky, případně aby vás snad dokonce paralyzoval. Ke každému novému klientovi přistupujte tak, jako by vás nutně potřeboval a jako by obchod stoprocentně měl dopadnout pozitivně.

    Zkuste změnu prostředí

    Každému prospěje změna. Berte nalezení každodenní motivace jako něco, na čem je nutné neustále pracovat. Vyhněte se pokud možno rutinně, měňte prostředí, postupy, zkoušejte nové věci. Vše pro to, abyste měli neustále čerstvý a nový přístup k vaší práci.

    Pozitivní přístup jako klíč k úspěchu

    Obchod je především o nastavení vaší psychiky. Jestliže nenecháte strach a zklamání, aby se vám dostaly pod kůži, nic vám nemůže zabránit v tom při každém novém projektu podávat svůj nejlepší výkon.

     

    -mm-

    Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery

    Štítky: Prodejní techniky