Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit.

Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela přirozené. Většina z nás je totiž do menší nebo větší míry komfortní ve statusu quo a není proto divu, že řada klientů na navrhovaný obchod nepřistoupí, i když by to pro ně bylo objektivně ekonomicky a jinak výhodné, a to čistě kvůli tomu, že nechtějí na své současné situaci nic měnit. Přinášíme vám pět tipů, jak při jednání s konzervativními zákazníky postupovat tak, abyste je svými návrhy nevylekali a abyste u nich prolomili zažitý komfort ze stávajícího statusu quo.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.