Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji

Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po delší době mu prodejce zavolá, potenciální klient předal informace dál a čeká na výsledek rozhodnutí managementu/partnera. Po delší době stále žádné rozhodnutí. Nakonec si nechá poslat informace e-mailem znovu. A tak stále dokola. Co se tu děje? Na vině je především prodejce, který v potenciálním zákazníkovi nedostatečně vzbudil pocit naléhavosti.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.