Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělým způsobem, jak získávat nové klienty. Jedná se o lidi z blízkého okolí těch, kteří již vašimi zákazníky jsou, mají proto pravděpodobně stejné problémy, potřeby a možnosti. Mnoho prodejců sílu těchto doporučení podceňuje, i přestože se při vhodné taktice jedná o jednu z nejúčinnějších forem získávání nových kontaktů. Dnes si ukážeme, jaké kroky je třeba učinit k tomu, aby vám klienti doporučení na své známé, kolegy a příbuzné dávali.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.