4 vlastnosti moderního zákazníka, které musí prodejci reflektovat

Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak se vyvíjí prodejní techniky, marketingové strategie i moderní technologie, proměňují se i očekávání klientů a jejich chování. K těmto změnám je potřeba přihlížet při vašich prodejních snahách a při vývoji vaší obchodní strategie. A proto si v tomto článku projdeme čtyři vlastnosti, které jsou typické pro moderní klienty a které musíte coby prodejce brát v potaz.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.