Šest kroků k vytvoření úspěšné marketingové strategie pro váš start-up

Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev odborníků na marketing. Samotné vytvoření marketingové strategie vyžaduje zodpovězení celé řady otázek, jako komu chcete produkt nabízet, čím se lišíte od konkurence a jakými kanály chcete vaše potenciální klienty oslovovat. V tomto článku vám ukážeme šest strategických kroků, které musíte podstoupit, abyste mohli vytvořit úspěšnou marketingovou strategii pro váš start-up.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.