Vyvarujte se fatálních chyb sociálního marketingu

Na sociálních sítích se snadno tvoří komunity a dovedou se na nich dohromady sdružovat lidé, které zajímá nějaké podobné téma. Sociální sítě tak dávají marketingovým specialistům do rukou jedinečný nástroj, jak prezentovat svoji firmu a svoji značku. Celého potenciálu, který sociální sítě nabízí, však využívá málokdo. Jakých fatálních chyb byste se měli při prezentaci své firmy na sociálních sítích vyvarovat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.