Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka

Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich služeb/produktů co nejvíce pro sebe a požadují ceny, termíny a služby, které pro vaši společnost jednoduše nejsou reálné. V tomto článku se podíváme, jak se s takovým klientem vypořádat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.