Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický kontakt s potenciálním klientem. V dnešní době, která omezuje sociální kontakt a ve které se komunikace více přesouvá do virtuálního prostředí, je komunikace na dálku (včetně té telefonické) ještě o to rozšířenější. Jak můžete potenciální zákazníky nebo stávající klienty více zaujmout a jak se můžete při telefonování odlišit od konkurence?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.