6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze motivace a angažovanost zaměstnanců zaručí, že ti zástupci firmy, kteří stojí v první linii před zákazníky, budou patřičně aktivní a iniciativní ve změnách, které pouze oni ze své přímé zkušenosti mohou kvalifikovaně navrhovat. Motivačních faktorů, které zajistí zapojení pracovníků, je celá řada – a my jsme pro vás vybrali 6 nejzásadnějších.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.