Poradna Sales News

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej druhému jeho pravdu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na obchodním jednání nesnažil…

Michal Kankrlík, Sales & Marketing Director IVITERA a.s.

Seznam s námi na Srealitách hraje Skořápky a platí to inzerent

Michal Kankrlík

Seznam je fabrika na vydělávání peněz se ziskem přes miliardu korun ročně, byť v současné době zřejmě již blízko maxima…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M. D. Na schůzku jsem…

Marek Walder, oXy Online s.r.o.

Článek v rámci předplatného Praktická doporučení pro výběr a řízení eshopu

Marek Walder

Největším kamenem úrazu při hledání dokonalého eshopu bývá samotná orientace ve světě ecommerce. Začínající internetoví…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

8 klíčových bodů prodeje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si…

Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo

Pět trendů e-mailingového marketingu pro rok 2016

Jiří Vaško

Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní zařízení a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.)…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi, že on se mýlil a ty…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

Ing. Jiří Jemelka, MBA

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu…

Martin Kalenda, Image Lab

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

MUDr. Martin Kalenda

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské společnosti, ale i…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

Miroslav Princ

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další schůzce. Jsem o tom…

Výpis 4052 z celkem 97