Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně v…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…
Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…
Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve…
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi…