Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože…

Článek v rámci předplatného Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu

Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…

Článek v rámci předplatného Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet

Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…

Článek v rámci předplatného Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to

Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče

Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…

Článek v rámci předplatného Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…

Článek v rámci předplatného Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…

Článek v rámci předplatného Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to

Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…

18843253

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky

Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…

Výpis 1426 z celkem 589