Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…
Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health,…