Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta

V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky,…

5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem

Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…

7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…

Přehnaná personalizace může klienta znechutit

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…

Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…

Článek v rámci předplatného 3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty

Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…

Článek v rámci předplatného Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky

Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…

Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu

Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…

3 kroky k zákaznickému servisu, který předčí očekávání vašich klientů

Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…

Článek v rámci předplatného Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks

Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…

6 vět, kterými začít první telefonát s B2B klientem

I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…

Výpis 113 z celkem 468
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace