Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma pravděpodobně nevyhne komentářům ze strany zákazníků, vámi nabízených…

Článek v rámci předplatného Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…

Článek v rámci předplatného Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…

Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…

Článek v rámci předplatného Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Výpis 113 z celkem 453
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace