Definice vašeho ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít v potaz?

Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení obchodního úspěchu je nutné přesně definovat svoji cílovou skupinu a ideálního klienta, a tohoto ideálního zákazníka pak do detailu poznat a pochopit. Tomuto názoru se jistě nedá nic vytknout a jistě zní logicky. Horší už je to s provedením tohoto úkolu. Jak lze takového ideálního klienta definovat, které všechny aspekty je potřeba vzít v potaz a jak lze ideálního zákazníka do hloubky poznat? V tomto článku vám řekneme, které všechny aspekty je potřeba při definici ideálního klienta vzít v potaz.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace