Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas

Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních potenciálních klientů snažit. A čím dříve rozpozná, že daný zákazník je už předem ztracený případ, tím dříve může svoji energii věnovat na jiného, lukrativnějšího potenciálního klienta s lepšími vyhlídkami na úspěch. Jak lze co nejdříve rozpoznat ty potenciální zákazníky, se kterými nemá cenu ztrácet drahocenný čas? Zde je pět vlastností klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.