3 tipy, jak oslovit potenciální klienty, kteří vás už jednou odmítli

To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní stanovisko bude zastávat navždy. Proto byste se i při odmítnutí klienta k němu měli chovat maximálně profesionálně, nechat na sebe svůj kontakt a nechat si takříkajíc otevřená vrátka do budoucnosti. Tito klienti, kteří vás již jednou odmítli, případně klienti, kteří s vámi kdysi spolupracovali, ale po později od vaší společnosti odešli, totiž mohou být velmi dobrým a kvalitním zdrojem kontaktů pro další prodeje. Jak tyto potenciální klienty efektivně oslovovat a vytěžit maximum z jejich potenciálu? Přinášíme vám tři tipy.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.